Monday, July 1, 2013

I´m back!

Foto: ne.se
Som ni alla har förstått så har jag haft lite sommaruppehåll här på bloggen. Jag tillbringade detta uppehåll i Grekland tillsammans med min flickvän och min mor och far. Vi besökte vänner till mig i en stad som heter Kastoria och gjorde även ett besök i den klassiska semesterorten Asprovalta. Vi hann även med en tur in om Thessaloniki. Det finns massor att skriva om med anledning av den här resan och vi får väl se vad som kommer ner på pränt. Om inte annat är resan en utmärkt "referensresa". Grekland är ett mycket komplext land och verkligheten är inte så svart eller vit som framförallt media här i norra Europa försöker få den att framstå. Men det visste ni ju redan.

Almedalen har dragit igång och jag kommer inte att åka dit i år. Nästa år kommer att bli ett helt galet år så därför tänker jag ta det lite lugnt den här sommaren. Krafterna man samlar på sig i år lär behövas nästa år. Hur som helst känns det kanon att vara tillbaka i Sverige och nu kan ni räkna med betydligt tätare uppdateringar här på bloggen igen.

*****
 
Läs mer på Socialdemokraterna

0 comments:

Post a Comment